Gry i zabawy - Gry i zabawy z literkami (1)

Gry i zabawy z literkami

ładowanie

Dostępne opcje

Wybierz opcje
Rodzaj
  • Anuluj
  • Plik .pdf (do samodzielnego wydruku)
  • 19,99
     PLN
    • Czas wysyłki: Natychmiastowa na e-mail
    szt.
    ładowanie

    Produkt niedostępny w tej liczbie

    Dostępna ilość:

    Zadaj pytanie o przedmiot
    •  

    „Gry i zabawy z literkami” to pakiet 5 gier i zabaw do wykorzystania w domu lub w przedszkolu. Utrwalaja one poznane litery, zarówno te małe, jak i wielkie, rozwijają umiejętność wyodrębniania głoski w nagłosie, śródgłosie i wygłosie oraz umiejętność podziału na głoski i ich liczenia. Pozwalają na ciekawe i wartościowe spędzenie czasu w rodzinnym gronie. Dzięki temu, że drukowane są samodzielnie, zawsze można dodrukować zgubione lub zniszczone elementy :)

     

    1. Gra „Ja mam… Kto ma…?” LITERY składa się z 27 kart przedstawiających litery alfabetu (bez polskich znaków). Wybrana osoba rozpoczyna grę - wykłada kartę i odczytuje zdania oraz litery przedstawione na karcie, np.: „Ja mam Q, kto ma A?”. Gracz posiadający kartę z literą wymienioną przez pierwszego gracza (według przykładu literę A), kontynuuje grę: „Ja mam A. Kto ma…?”. Osoba, która pozbędzie się wszystkich posiadanych kart, wygrywa.

     

    2. Gra „Wielkie i małe litery” składa się z 32 kart przedstawiających wielkie i małe litery alfabetu (z polskimi znakami) wraz z obrazkami. Każdą kartę należy przeciąć wzdłuż przerywanej linii. Powstałe w ten sposób elementy można wykorzystać do gry memory lub łączenia odkrytych kart na podstawie obrazków (dla młodszych dzieci) lub obrazków i liter (dla starszych dzieci).

     

    3. Zabawa klamerkowa „Jakiej brakuje litery?” składa się z 27 kart przedstawiających wyraz z „dziurą”, obrazek oraz litery. Zadaniem dziecka jest zaznaczenie klamerką odpowiedniej litery tak, aby powstał wyraz zgodny z obrazkiem. Dla utrwalenia podziału na spółgłoski i samogłoski, zostały one oznaczone odpowiednimi kolorami. 

     

    4. Zabawa klamerkowa „Policz głoski” składa się z 28 kart zawierających obrazek oraz cyfry. Zadaniem dziecka jest nazwanie rzeczy znajdującej się na obrazku, policzenie głosek oraz zaznaczenie klamerką odpowiedniej cyfry. 

     

    5. Zabawa klamerkowa „Co jest na…?” składa się z 32 kart przedstawiających literę lub litery wraz ze znajdującymi się wokół niej obrazkami. Zadaniem dziecka jest zaznaczenie klamerkami tych obrazków, które przedstawiają rzeczy rozpoczynające się na (lub w przypadku polskich znaków i niektórych dwuznaków zawierające w sobie) głoskę symbolizowaną literą/literami. 

    Powiązane produkty
    Gry i zabawy z sylabami
    Gry i zabawy z sylabami
    19,99
    PLN
    Zwierzęta Alfabet - kolorowanki
    Zwierzęta Alfabet - kolorowanki
    9,99
    PLN
    Litery - karty pokazowe A4
    Litery - karty pokazowe A4
    19,99
    PLN
    Litery - karty pokazowe A5
    Litery - karty pokazowe A5
    14,99
    PLN
    Literowe puzzle
    Literowe puzzle
    9,99
    PLN
    Litery - pisanie
    Litery - pisanie
    14,99
    PLN
    Rymy
    Rymy
    14,99
    PLN
    Zabawa dywanowa - zakodowane głoski i litery
    Zabawa dywanowa - zakodowane głoski i litery
    19,99
    PLN
    SUPERznawca liter - gra
    SUPERznawca liter - gra
    14,99
    PLN
    Skojarzenia - zabawa rozwijająca logiczne myślenie
    Skojarzenia - zabawa rozwijająca logiczne myślenie
    13,99
    PLN
    Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl