Gry i zabawy - Gry i zabawy z cyferkami (1)

Gry i zabawy z cyferkami

ładowanie

Dostępne opcje

Wybierz opcje
Rodzaj
  • Anuluj
  • Plik .pdf (do samodzielnego wydruku)
  • 19,99
     PLN
    • Czas wysyłki: Natychmiastowa na e-mail
    szt.
    ładowanie

    Produkt niedostępny w tej liczbie

    Dostępna ilość:

    Zadaj pytanie o przedmiot
    •  

    „Gry i zabawy z cyferkami” to pakiet 5 gier i zabaw do wykorzystania w domu lub w przedszkolu. Rozwijają one umiejętność dodawania i odejmowania w zakresie 10, wyodrębniania i liczenia przedmiotów ze względu na określoną cechę, utrwalają poznane cyfry. Pozwalają na ciekawe i wartościowe spędzenie czasu w rodzinnym gronie. Dzięki temu, że drukowane są samodzielnie, zawsze można dodrukować zgubione lub zniszczone elementy :)

     

    1. Gra „Ja mam… Kto ma…?” CYFRY składa się z 32 kart przedstawiających cyfry. Wybrana osoba rozpoczyna grę - wykłada kartę i odczytuje zdania oraz cyfry przedstawione na karcie, np.: „Ja mam 7, kto ma 5?”. Gracz posiadający kartę z cyfrą wymienioną przez pierwszego gracza (według przykładu cyfrę 5), kontynuuje grę: „Ja mam 5. Kto ma…?”. Osoba, która pozbędzie się wszystkich posiadanych kart, wygrywa.

     

    2. Zabawa klamerkowa „Ile?” składa się z 28 kart zawierających obrazki oraz cyfry. Zadaniem dziecka jest policzenie wszystkich obrazków na karcie i zaznaczenie klamerką odpowiedniej cyfry. W zależności od umiejętności dzieci grę można rozbudowywać o wskazywanie tylko małych lub dużych obrazków, czy też tych zwróconych w prawo lub lewo. 

     

    3. Gra „Heksagony” składa się z 30 kart w kształcie sześciokątów. Przy każdym boku figur znajdują się cyfry. Gra polega na dokładaniu heksagonów w taki sposób, aby cyfry na stykających się ze sobą bokach były takie same. Kto pozbędzie się wszystkich posiadanych kart, wygrywa. 

     

    4. Gra „Kto znajdzie cyferkę?” składa się z 13 kart zawierających po 4 cyfry. Zasady gry są takie, jak w popularnej grze „Dobble” - należy znaleźć element wspólny pomiędzy kartą trzymaną w ręku, a tą na stole. 

     

    5. Zabawa „Matematyczne gąsienice” składa się z 8 głów gąsienic oraz 64 elementów tułowia. Zadaniem dziecka jest obliczenie działań na tułowiu i dopasowanie wyniku do odpowiedniej głowy. W ten sposób będą powstawały gąsienice. 

    Powiązane produkty
    Cyfry i litery drukowane do rysowania i wyklejania
    Cyfry i litery drukowane do rysowania i wyklejania
    4,99
    PLN
    Cyfry - karty pokazowe
    Cyfry - karty pokazowe
    9,99
    PLN
    Dzień Matematyki - karty pracy
    Dzień Matematyki - karty pracy
    9,99
    PLN
    Cyfry - pisanie
    Cyfry - pisanie
    9,99
    PLN
    Skojarzenia - zabawa rozwijająca logiczne myślenie
    Skojarzenia - zabawa rozwijająca logiczne myślenie
    13,99
    PLN
    Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl